مهجوریات

مهجوریات ِ یک جوجه متحجر

مهجوریات

مهجوریات ِ یک جوجه متحجر

مهجوریات


این روزها تمام کلماتم در مسیر تندباد های جامعه ، "مهجورانه" به گوشه ای خزیده اند تا شاید بتوانند حداقل خود را حفظ کنند ... یادشان نرفته که چطور همان تندباد ، فریادشان را به زمزمه ای سوزناک تبدیل کرد که سوزشش حتی برای گرم کردن دل ِ پابرهنه ای هم اثر ندارد ...
حال از آن کلمات ، "" مهجوریاتی "" بیش نمانده ... اینان """زمزمه های گوشه ی دل خرابم""" هست که بر "کیبورد مدرنیسم" فشار می آورد ... همان مـــهجـــــــــوریات ...

========================

به نظرم گاهی باید به برچسب های تحجر افتخار کرد ... و گاهی نفرت داشت ... "امروز به تحجرم افتخار میکنم و شاید فردا نه ... شاید آقا یا خانم ِ فردا به من متحجر نگوید !! ... امیدوارم البته "

========================

سعی میکنم در پست ها کمتر بنویسم و بیشتر ِ بحثم را بگذارم در کامنت ها و جواب ها . لطفا نخوانده نظر ندهید . اگر خواندید هم خواهشا نظرتان را بگذارید تا هم من بیشتر یاد بگیرم و هم بیشتر درباره اش بحث کنیم . اگر نظری نبود طبعا بحثی هم نیست و این یعنی عقب ماندگی و محرومیت ِ فکری من و شما . به خودمان ظلم نکنیم !

......::: من ِ متحجر ِ مجنون ِ مهجور :::......

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۰۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۴۸ مادر

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

اگه دم ، سر ِ سگ رو بجنبانه چی میشه ؟

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ب.ظ

پیشنهاد میکنم توی این روزها دیدن فیلم "سگ را بجنبان" (wag the dog 1997 ) رو توی برنامه تون بذارید.


۹۴/۰۳/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
مهجوریات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی