مهجوریات

مهجوریات ِ یک جوجه متحجر

مهجوریات

مهجوریات ِ یک جوجه متحجر

مهجوریات


این روزها تمام کلماتم در مسیر تندباد های جامعه ، "مهجورانه" به گوشه ای خزیده اند تا شاید بتوانند حداقل خود را حفظ کنند ... یادشان نرفته که چطور همان تندباد ، فریادشان را به زمزمه ای سوزناک تبدیل کرد که سوزشش حتی برای گرم کردن دل ِ پابرهنه ای هم اثر ندارد ...
حال از آن کلمات ، "" مهجوریاتی "" بیش نمانده ... اینان """زمزمه های گوشه ی دل خرابم""" هست که بر "کیبورد مدرنیسم" فشار می آورد ... همان مـــهجـــــــــوریات ...

========================

به نظرم گاهی باید به برچسب های تحجر افتخار کرد ... و گاهی نفرت داشت ... "امروز به تحجرم افتخار میکنم و شاید فردا نه ... شاید آقا یا خانم ِ فردا به من متحجر نگوید !! ... امیدوارم البته "

========================

سعی میکنم در پست ها کمتر بنویسم و بیشتر ِ بحثم را بگذارم در کامنت ها و جواب ها . لطفا نخوانده نظر ندهید . اگر خواندید هم خواهشا نظرتان را بگذارید تا هم من بیشتر یاد بگیرم و هم بیشتر درباره اش بحث کنیم . اگر نظری نبود طبعا بحثی هم نیست و این یعنی عقب ماندگی و محرومیت ِ فکری من و شما . به خودمان ظلم نکنیم !

......::: من ِ متحجر ِ مجنون ِ مهجور :::......

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

  • ۰۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۴۸ مادر

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

الکی میگه این یک صفحه مستقل آزمایشی است که به زودی تکمیل یا حذف خواهد شد. حالا این یه چیزی گفت شما هم باورتون شد ؟؟!!!

آخه به تو چه که من میتونم برای حذف یا ویرایش این صفحه، از طریق مرکز مدیریت وبلاگ  در منوی سمت راست به بخش انتشار رفته و بخش صفحات مستقل را انتخاب کنم ! چه پر رو ئه هاااا!!!!!

صفحات مستقل جدا از مطالب سایت هستند که همیشه در منوی بالای سایت نمایش داده می‌شوند. این صفحات معمولا برای اطلاعات کلی در مورد سایت مثل «درباره ما»، «تماس با ما»، «فهرست» یا «نظرات شما» مفید هستند. خب که چی ؟؟ حالا  مثلا خیلی خوشحالی که ای چیزا رو میدونی ؟ برو عامو بنده ی خدا ...

ارسال نظر به صورت پیش‌فرض برای صفحات مستقل غیر فعال است، اما می‌توانید آن را فعال کنید.  نه ... باریکلا ! نه ... باریکلا! نه ... باریکلا !!!

ضمنا برای ایجاد لینک مستقیم (به یک صفحه داخلی یا خارج سایت) در منوی بالای سایت، از منوساز استفاده کنید. مثل لینک «سرآغاز» که به مطلب اول شما لینک شده است. تمومم شد ؟؟ اظهار فضل تون تموم شد ؟ نه میخوام بدونم دیگه چیزی هم برای گفتن داری یا میذاری من خودمو تو این صفحه ای که باز شده معرفی کنم ؟؟؟!!!!

هیچی دیگه هر چی میخواسم بگم از خودم یادم رفت !! والا ... آدم اینجا هم نمیتونه با خودش خلوت کنه ! اصن یه وعضیه ها!!!

حالو بعدا سعی میکنم یه سرو سامونی بهش بدم ...